keskiviikko 31. lokakuuta 2012

I'm in love with you and all these little things

Moikkamooooi ! (-: En oo jaksanu kirjottaa vähään aikaan, enkä ottaa mitään kuvia, mutta tänään otin itteeni niskasta kiinni ja räpsin muutamat photot ! Koulussa oli tyypilliseen tapaan ihan kauheeta, 4h ruotsia, liikuntaa jne.. huhhuh, huomenna melkein yhtä kauhee päivä, ellei jopa kamalampi.

Ainiiiin ! Mulla on niiin voittajafiilis siitä, ettei tarvi enää stressata ton työssäoppimispaikan takia, musta tulee nimittäin enskuussa S-marketin työntekijä muutaman kuukauden ajaks :---) Oon ihan innoissani, haluun jo töihin !!


Laadun tarjoaa pimeä huone ja Canon EOS 1100d ilman salamaa, mutta O.C. ♥

Jee kattokaa mitä mun kummisetä teki mulle :--) toi on mun uusin rakastettuni.

Niin no siis tarkotus oli ottaa kuva tästä uudesta sohvasta mikä mun huoneeseen tuli, mutta .........

Mun aamun ja illan pelastus !! 

- Lotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti