lauantai 20. lokakuuta 2012

Like bom bom bom.

Mooooiikkamoi ! Tässä syysloman viimesiä päiviä vedellään ja mitä mä oon tehny ? Ollu kuumeessa koko loman :-----) Kyllä sen tunnollisen oppilaan tunnistaa siitä, että sairastaa aina vapaalla !! Huhhuh, justjoo .... Tukan värjäsin eilen, kun se oli taas semmonen oranssinblondi ja ostin myös uudet talvikengät ! Ellokselta sain mun talvitakin, ja se oli vastoin mun odotuksia täydellinen :-) Tänään vielä kattelen Pirates of the Caribbeania, because of Jack Sparrow aka Johnny Depp ♥ Siinä on mies mun makuun, aijai ! Tähän loppuun laitan muutamat vanhat kuvat, kun uusia ei ooo :(

                                                                  Tais olla turhan hyvät paardit ..... ?
                                                             Ei muokattu -kuva ja haalistunu tukka ! ah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti