sunnuntai 18. marraskuuta 2012

We have nowhere left to fall

Jihuuuu !! Tulin just ehkä puoltuntii sitten Turusta Jämsään, ja oli pakko tulla heti koneelle hehkuttaan mun viikonloppuu ♥ Olin siis Maata Näkyvissä - festareilla ensimmäistä kertaa elämässäni, ja mulla oli paljon ennakkoluuloja tota tapahtumaa kohtaan, mutta sanonpa vaan että huhhuh. Mun niskat on jumissa kaikesta moshaamisesta, kädet ja jalat on kipeinä kaikesta heilumisesta ja ääni käheenä huutamisesta. Voin kertoo että maailman paras viikonloppu :--) !! kls. oli aivan mahtava, Perttu on vaan niin rakkkkkaus. Lauantain pääesiintyjä eli Disciple oli sanoinkuvaamaton .... permanto oli täynnä, oltiin kolmannessa rivissä parin kaverin kanssa ja meillä oli niiiin huikee meno ! Porukka veti circlepittiä, mä lauloin tunteella mukana ja bailattiin ankarasti ! Ei tosta bändistä uskois, että se vetäis keikkoja tollasessa tapahtumassa, ei kukaan varmaan osaa kuvitella mitään screamo-bändiä mihinkään kristilliseen tapahtumaan, MUTTA THANK GOD NE OLI TUOLLA ♥ AINIIN, GWF (=Good Weather Forecast) oli semmonen electro/pop-bändi Saksasta, ja ne oli kyl kans aivan ihania (-: Mulla ei taida ollakkaan muilta, kun niitten keikalta kuvia, koska tuolla keikalla oli varmaan kaikista rauhallisin meno, hehe :--D Disciplen keikalle en onneks sitä kameraa ottanu, vaikka oiskin saanu tosi makeita kuvia.







♥ Lotta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti